arch

Бібліовісті

"Твій друг - дорожній рух"

ruh  Захід був присвячений правилам дорожнього руху, поведінці в транспорті та на вулиці. Діти разом із бібліотекарем згадали дорожні знаки, правила та як треба себе поводити на проїжджій частині і в транспорті. Весела гра "Конструктор" та "Світлофор" допомогла закріпити знання та навички. А завдяки цікавим загадкам присутні згадали різні види суспільного транспорту. Ця тема є дуже важливою, адже кожного дня діти йдуть до школи і повертаються додому небезпечними шляхами. Для того, щоб не трапилося нічого поганого треба дуже гарно знати правила дорожнього руху.

___________________________________________

«ЯКБИ Я БУВ КНИГОЮ…»


IMG 0293-1«СТВОРЮВАТИ КНИГИ ПРО СЕБЕ – ЦЕ КРУТО!»
«Більше мріяти і уявляти!»
«Не можна не завершувати справ!»
«Цікаво думати про майбутнє!»


  Це лише деякі з особистих висновків, що зробили для себе учні 4 класу Харківської ЗОШ №36 під час незвичайного заняття-уявлення «Якби я був книгою…», на яке 16 січня їх запросила практичний  психолог бібліотеки Олена Шоно.

ФОТО

 

__________________________________________________

 

Читати далі

Казка оживає

казка оживає  Новорічні та Різдвяні свята - казковий час, коли здійснюються бажання і мрії. Саме в цей час оживає казка і казкові герої мандрують країнами світу, щоб принести щастя кожній дитині.
  В Обласний багатопрофільний санаторій в ці святкові дні теж завітала казка. Співробітник бібліотеки разом із маленькими всезнайками здійснив навколосвітню подорож. Діти познайомилися з казковими героями різних країн світу, дізналися багато нового і цікавого для себе. А різдвяний мультфільм "Червоні черевички на Різдво" став справжнім подарунком малечі.
___________________________________________

Народознавча подорож «Різдвяних свят чарівні миті»

1451997698 golovneБажаючи розділити з друзями емоції від радісного очікування дива, у переддень Різдва ми завітали до Харківського обласного центру соціально-психологічної реабілітації дітей «Гармонія».

 

 

__________________________________________________

Читати далі

Вверх