У Харківській обласній бібліотеці для дітей консультує психолог.
Якщо перед вами постала проблема психологічного характеру,
яку важко вирішити самотужки,
Ви можете зустрітися з ним у бібліотеці особисто або поспілкуватися у режимі онлайн.
Наш психолог обов’язково дасть кваліфіковану пораду.

Промені надії. На одній хвилі

IMG 41588 червня відбулась незвичайна зустріч батьків зі своїми дітьми.

Незвичайною ми назвали її тому, що виконуючи разом творчі вправи, сонячні діти та їхні батьки намагалися відчути один одного і порозумітися без слів.

ФОТО

Читати далі

Мистецтво душі. Яблуневий сад

 

DSC05127Чарівна весна прийшла до нашого міста. Сонечко зігріває, птахи наповнюють повітря своїм співом, природа розквітає… Символом арт-терапевтичного заняття для дошкільників і молодших школярів цього разу стало Дерево!

Для розігріву – невеличкий квест у пошуках ключів-підказок. Нелегкою вправою для розвитку мислення стало поєднання цих підказок у цілісну композицію. Але той, хто прагне досягти мети, обов’язково отримає бажаний результат!

Під час психогімнастичної вправи «Зернятко» діти пережили гаму почуттів: від стану маленького насіннячка до відчуття сили міцного дерева…

З натхненням малеча створювала свої прекрасні образи дерев. Малювали фарбами на папері, ліпили з пластиліну – кожний обрав для себе матеріал, з яким захотів працювати в цей час. Усі разом «висадили» справжній яблуневий сад. Так-так, і яблуневі сади розквітають навесні в нашій дитячій бібліотеці!

DSC05110

DSC05119DSC05118DSC05120

 

 

 

 

 

 

 

DSC05123

 

 

 

 

 

 

30 березня 2017 року

___________________________________________

Прочитали – презентували. Казка жестами

DSC0505123 березня 2017 року заняття проекту «Прочитали – презентували» проходило в інклюзивній групі. Діти різні за віком та здібностями знайомились з новою для них мовою – жестовою! Вони вже запам’ятали всіх героїв казки «Ріпка», а тепер вивчили, як жестом показати кожного з них: діда, бабу, онучку, собаку, кішку й мишку.

 Нелегко було зрозуміти і відтворити деякі жести, але наполегливість учасників принесла свої результати. Успішно презентувати свої нові навички їм допомагали наочні образи, повторення, обговорення сюжету казки та дружня підтримка всіх присутніх на занятті. 

DSC05038DSC05063DSC05047

 

 

 

 

 

 

 

 

___________________________________________

 

 

Ненасильницькі комунікації в школі

DSC05089111

24-25 березня 2017 року в межах великого міжнародного проекту «Подолаємо наслідки війни разом», який впроваджується ДРА і ГО «Країна вільних людей» за підтримки МІДа Німеччини, в Харкові проходив тренінг «Ненасильницькі комунікації в школі». Участь у ньому взяла психолог Харківської обласної бібліотеки для дітей Олена Шоно. До роботи залучилися представники соціальних служб, психологи громадських організації, викладачі та психологи-волонтери.

Головна мета проекту – формування у фахівців поняття «дискримінація» та пошук шляхів до ненасильницьких міжособистісних відносин.

Тренінг передбачав багато запитань для обговорення, висвітлив чимало тем для подальшого індивідуального опрацювання, а головне – змусив замислитися: працюючи над розвитком ненасильницьких комунікацій та відповідальних відносин, необхідно починати з себе.

Мозковий штурм, ігри, перегляд фільму, обговорення, групова робота, погляд на ситуацію з різних позицій – все це сприяло формуванню особистого бачення теми та шляхів її подальшої реалізації.

Тренінгові дні завершилися, але попереду ще багато роботи: розробка власної програми, її презентація та впровадження, обмін досвідом з іншими учасниками і фахівцями. Тема складна – і це викликає чималий інтерес, прагнення згуртуватися і ДІЯТИ!

025016

034

 

 

 

 

 

 

 

 

___________________________________________

 

 

 

Промені надії. Стежиною пізнання

DSC04901

Кожне індивідуальне заняття з дівчинкою з розладами аутичного спектра – це обережний дотик до таємничого і незрозумілого світу її переживань і можливостей, це маленький крок у бік пізнання оточення та оволодіння освітніми навичками.

 ФОТО

___________________________________________

Читати далі