У Харківській обласній бібліотеці для дітей консультує психолог.
Якщо перед вами постала проблема психологічного характеру,
яку важко вирішити самотужки,
Ви можете зустрітися з ним у бібліотеці особисто або поспілкуватися у режимі онлайн.
Наш психолог обов’язково дасть кваліфіковану пораду.

Проект «Промені надії». Заняття з папером

Вероника и квиллинг Заняття з папером сприяють розвитку художньо-естетичного смаку, дрібної моторики, ручних умінь, розвитку мовлення, оскільки існує взаємозв’язок загальної та мовної моторики. 

Ось і цього разу на черговому занятті діти з особливими потребами, освоюючи техніку квілінг, створювали свої неповторні вироби.

 

Читати далі

Заняття проекту «Промені надії»

IMG 20190705 1306345 липня 2019 року відбулось чергове заняття проєкту «Промені надії», який провели для дітей з особливими потребами фахівці Харківської обласної бібліотеки для дітей. Розвиваючи дрібну моторику, зробили листівку у техніці «квілінг». Адже як писав відомий педагог В. Сухомлинський «Джерела здібностей дітей знаходяться на кінчиках пальців», тож наші заняття є корисними й важливими для таких дітей.

 

 

 

 

 

Проект «Промені надії»

Дети-инвалиды 5 укр

  На початку травня 2014 року у Харківській обласній бібліотеці для дітей стартував інноваційний проект «Промені надії», учасниками якого стали діти зі зниженим рівнем інтелекту (з синдромом Дауна, ДЦП, аутизмом, затримкою психічного розвитку і різними порушеннями психоневрологічного характеру), а також їхні батьки. Розробкою та реалізацією проекту в той час опікувалась психолог Ольга Шмат, а співробітники бібліотеки надавали їй активну допомогу. 

   Проект став складовою частиною ґрантової заявки бібліотеки, яка здобула перемогу у ІV раунді конкурсу проектів співпраці бібліотек з місцевими громадами програми «Бібліоміст» і передбачав циклове поетапне оволодіння дітьми основ комп’ютерної грамотності і спілкування в мережі Інтернет.  
Кожне заняття покликане реалізувати такі завдання, як розвиток комунікативних умінь, взаємодія із соціумом, мовний розвиток, формування прийнятної моделі поведінки.
Одними з головних завдань проекту було надати можливість дітям з особливостями розвитку відчути себе повноцінними особистостями, сприяти їхньому навчанню у звичайних школах і навіть у здобутті вищої освіти.
Основними напрямками цієї роботи було проведення індивідуальних занять з дітьми, які сприяють їх соціалізації, а також розвитку дрібної моторики, що у свою чергу, впливає на удосконалення навичок мовлення. 
 Кожна зустріч супроводжувалась коментарем психолога, який обов’язково розповідав батькам про перебіг заняття, відповідав на запитання, консультував, акцентував на що слід звернути увагу, задавав домашні завдання, рекомендував корисну літературу для читання.

 

Проект "Промені надії – мрії і дії"

 

Слайд1-1  З осені 2016 року продовжує свою роботу проект «Промені надії». Його учасники – діти з особливими освітніми потребами, які мають порушення психофізичного розвитку (з синдромом Дауна, ДЦП, аутизмом, затримкою психічного розвитку, вадами слуху). Цьогоріч реалізацією проекту опікується практичний психолог бібліотеки Олена Шоно.

 

 

 

 

  В межах проекту реалізується два напрями.

123-1

 Слайд2-1 Індивідуальні заняття проходять за індивідуальними графіками. Заняття спрямовані на розвиток таких індивідуальних здібностей і можливостей:
• поетапне оволодіння основ комп’ютерної грамотності і спілкування в мережі Інтернет,
• розвиток психічних пізнавальних процесів,
• розвиток комунікативних навичок (вміння вільно і зрозуміло висловлювати свої думки тощо),
• усвідомлення та управління власними емоційними станами та проявами.
 

  Групові заняття проходять щочетверга о 14.30. Метою цих зустрічей є створення можливостей для вільного самовираження дітей, вміння легко оперувати інформацією, успішно організовувати спільну діяльність та домовлятися з іншими.

 

___________________________________________

 

Заходи у межах проекту "Промені надії"

 

1-1Для дітей з особливими потребами проходили захоплюючі заняття. З  розвитку мислення: складали пазли, а увагу тренували, відтворюючи числові ряди…

 

 

 

 

___________________________________________

Читати далі