У Харківській обласній бібліотеці для дітей консультує психолог.
Якщо перед вами постала проблема психологічного характеру,
яку важко вирішити самотужки,
Ви можете зустрітися з ним у бібліотеці особисто або поспілкуватися у режимі онлайн.
Наш психолог обов’язково дасть кваліфіковану пораду.

Проект "Промені надії – мрії і дії"

 

Слайд1-1  З осені 2016 року продовжує свою роботу проект «Промені надії». Його учасники – діти з особливими освітніми потребами, які мають порушення психофізичного розвитку (з синдромом Дауна, ДЦП, аутизмом, затримкою психічного розвитку, вадами слуху). Цьогоріч реалізацією проекту опікується практичний психолог бібліотеки Олена Шоно.

 

 

 

 

  В межах проекту реалізується два напрями.

123-1

 Слайд2-1 Індивідуальні заняття проходять за індивідуальними графіками. Заняття спрямовані на розвиток таких індивідуальних здібностей і можливостей:
• поетапне оволодіння основ комп’ютерної грамотності і спілкування в мережі Інтернет,
• розвиток психічних пізнавальних процесів,
• розвиток комунікативних навичок (вміння вільно і зрозуміло висловлювати свої думки тощо),
• усвідомлення та управління власними емоційними станами та проявами.
 

  Групові заняття проходять щочетверга о 14.30. Метою цих зустрічей є створення можливостей для вільного самовираження дітей, вміння легко оперувати інформацією, успішно організовувати спільну діяльність та домовлятися з іншими.

 

___________________________________________

 

Проект «Промені надії»

Дети-инвалиды 5 укр

  На початку травня 2014 року у Харківській обласній бібліотеці для дітей стартував інноваційний проект «Промені надії», учасниками якого стали діти зі зниженим рівнем інтелекту (з синдромом Дауна, ДЦП, аутизмом, затримкою психічного розвитку і різними порушеннями психоневрологічного характеру), а також їхні батьки. Розробкою та реалізацією проекту в той час опікувалась психолог Ольга Шмат, а співробітники бібліотеки надавали їй активну допомогу. 

   Проект став складовою частиною ґрантової заявки бібліотеки, яка здобула перемогу у ІV раунді конкурсу проектів співпраці бібліотек з місцевими громадами програми «Бібліоміст» і передбачав циклове поетапне оволодіння дітьми основ комп’ютерної грамотності і спілкування в мережі Інтернет.  
Кожне заняття покликане реалізувати такі завдання, як розвиток комунікативних умінь, взаємодія із соціумом, мовний розвиток, формування прийнятної моделі поведінки.
Одними з головних завдань проекту було надати можливість дітям з особливостями розвитку відчути себе повноцінними особистостями, сприяти їхньому навчанню у звичайних школах і навіть у здобутті вищої освіти.
Основними напрямками цієї роботи було проведення індивідуальних занять з дітьми, які сприяють їх соціалізації, а також розвитку дрібної моторики, що у свою чергу, впливає на удосконалення навичок мовлення. 
 Кожна зустріч супроводжувалась коментарем психолога, який обов’язково розповідав батькам про перебіг заняття, відповідав на запитання, консультував, акцентував на що слід звернути увагу, задавав домашні завдання, рекомендував корисну літературу для читання.

 

Заходи у межах проекту "Промені надії"

 

1-1Для дітей з особливими потребами проходили захоплюючі заняття. З  розвитку мислення: складали пазли, а увагу тренували, відтворюючи числові ряди…

 

 

 

 

___________________________________________

Читати далі