У Харківській обласній бібліотеці для дітей консультує психолог.
Якщо перед вами постала проблема психологічного характеру,
яку важко вирішити самотужки,
Ви можете зустрітися з ним у бібліотеці особисто або поспілкуватися у режимі онлайн.
Наш психолог обов’язково дасть кваліфіковану пораду.
Комментарии
Ефективніше приділити дитині 20 хвилин (тим самим зробити внесок у розвиток успішної особистості), ніж увесь вечір «розриватися» між хатніми справами та малюком.
Розподіл сил та часу – це питання самоорганізації та розставлених пріоритетів.
Своєю безпосередньою поведінкою діти навчають дорослих відчувати яскравість життя, спонукають до розвитку та вдосконалення!
Скорее всего, одних объяснений будет недостаточно, необходимо разобраться с причинами такого поведения и сфокусировать работу на эмоциональной сфере: создание психологическог о комфорта и безопасности дома и в школе.
Наказания, которые Вы используете уже безрезультативн ы: они скорее вызывают протест и провоцируют плохое поведение.
Обратите внимание на то, сколько и за что Вы хвалите сына, указывая ему на желаемое поведение.
Щоб полегшити процес зборів додому корисно організувати і дотримуватись певного режиму, щоб малюк чітко розумів, що за чим буде відбуватися.
За кілька хвилин до закінчення прогулянки повідомте про це дитині: підійдіть до неї, упевніться, що вона вас чує і бачить, подивіться один одному у вічі, скажіть, що залишилось 2 (5, 10) хвилин і ви підете додому, отримайте від дитини відповідь. Якщо дитина не погоджується, домовляйтесь.
Коли вийдете з майданчика, похваліть дитину за те, що вона дотрималась домовленості.
Можливо, з першого разу буде важко. Важливо з повагою ставитись до дитини та її потреб. Тож, режим, обговорення, нагадування, домовленості та щирість – ваші основні інструменти у взаєминах з малюком.
Не намагайтесь змінити дитину за кілька днів, вимагаючи від неї виконання Ваших прохань. Дійте поступово, виявляючи інтерес до маленької особистості. Ставте собі запитання: «Що зараз своєю поведінкою Денис хоче мені сказати?» Запасіться терпінням, щоб син міг відчувати Вашу партнерську підтримку, яка йому вкрай потрібна зараз.
По дому почти никакой работы не выполняет, все мои просьбы игнорирует.
В школе учится плохо, домашнее задание выполнить очень сложно - не могу заставить. Ей не интересно, что рассказывают учителя, она провоцирует класс, чтоб дети шумели и отвлекались.
Все, что я говорю, она не слышит и часто даже делает назло. Боюсь даже думать, как она может вести себя дальше...
Если Ваши действия будут вызывать у ребенка слезы, то посещение сада нанесет эмоциональную травму. Потом ребенку еще сложнее будет адаптироваться к новым коллективам, расставаться с мамой. Нежелание ребенка ходить в сад будет проявляться в постоянных болезнях. Поэтому важно сейчас сформировать у ребенка позитивное отношение к саду и расставание с мамой. Подробнее о том, как помочь ребенку адаптироваться к саду читайте здесь: http://bibl.kharkiv.ua/poradi-psikhologa-statti/adaptatsiya-rebenka-k-detskomu-sadu.
Якщо дитина кричить і не хоче щось робити – прислухайтесь до неї. Не примушуйте її робити те, що викликає сильне емоційне напруження. Дійте поступово, так, щоб дитині було приємно і цікаво. Більш докладно дивіться за посиланням.
На сторінці "Поради батькам"
Если плохое настроение затянется, стоит обратится за помощью к специалисту. Буду благодарна, если поделитесь успехами в этой работие над собой!
Спасибо большое! правда не буду переживать заранее)) преподнесу все без трагедии, а там видно будет.
Я воспитываю одна сына (2года), с папой видится, папу знает. Но последние время часто задумываюсь как быть дальше, очень волнует как позже ему объяснить почему папа не рядом. Подскажите пожалуйста как сделать чтоб ребенка не травмировать, что б он не чувствовал себя обделенным.