У Харківській обласній бібліотеці для дітей консультує психолог.
Якщо перед вами постала проблема психологічного характеру,
яку важко вирішити самотужки,
Ви можете зустрітися з ним у бібліотеці особисто або поспілкуватися у режимі онлайн.
Наш психолог обов’язково дасть кваліфіковану пораду.

Основні проекти

 

Command style 

IMG-cfa074b2796d23661ec5cc7ecfbba2aa-VCommand style – це новий арт-терапевтичний проект 2018 року, спрямований підвищити рівень стосунків між дітьми, батьками, а також налагодити їх співпрацю з фахівцями культурно-освітніх закладів (дитячих садочків та організацій, шкіл, бібліотек).

Основна ідея проекту – розкрити таємницю чарівного потягу, паливом для якого є добрі людські вчинки, турботливе ставлення до оточуючого світу та гарний настрій. Під час кожного заняття діти дізнаються секрет одного кольорового вагончика. Отримуючи творчий досвід, кожен зробить свій особистий висновок: навіщо людині почуття і як важливо поводитися з іншими, щоб відчувати радість та щастя.

Впродовж 10 занять дошкільники 4-7 років виконують різноманітні завдання, слухають казки та історії. Після кожної зустрічі особисті задачі отримують і батьки малюків. Cпільні вправи для дорослих и малих дозволять учасникам краще побачити, почути, відчути та зрозуміти один одного.

Проект передбачає вирішити такі завдання:

  • познайомити дітей з різними емоціями та почуттями, як вони впливають на людину;
  • розвивати цінності дружби, довіри, взаємодопомоги;
  • показати та навчити дошкільнят віднаходити соціально прийнятні способи поведінки у ситуаціях, коли нахлинули сильні почуття;
  • знизити рівень тривожності та напруженості малюків;
  • підвищити рівень згуртованості та довіри в колективі;
  • розвивати любов до читання та бережливе ставлення до книг;
  • підвищити самооцінку дитини;
  • звернути увагу батьків на можливості та досягнення своїх малюків;
  • сприяти більш гармонійному особистісному розвитку.

Робота проводиться за наступними напрямками:
1. Сенсомоторний розвиток.
2. Емоційно-вольовий розвиток.
3. Розвиток пізнавальної сфери.
4. Комунікативний розвиток.
5. Творчий розвиток.
6. Ситуативна корекція.

Знайти місце і час для почуттів та дивовижних вражень, серцем відчути найцінніше і зрозуміти найважливіше, по-новому поглянути на стосунки зі своїми близькими запрошуємо Вас разом з нами на проекті Command style.

Щоб дізнатися про час проведення занять та записатися для участі у проекті , телефонуйте 096 727 68 32.

Життя стає яскравішим!

 

 

Психологічна студія креативу

DSC06547

Основна мета проекту – це усвідомлення підлітками своєї унікальності, своїх здібностей та можливостей, розвиток особистої відповідальності за власні вчинки та події у своєму житті.

Для своїх читачів ми підготували тренінгові заняття з різноманітними творчими завданнями. Хочемо здивувати наших учасників незвичайним підходом до вирішення підліткових питань:

  • як конструктивно вести діалог та домовлятися, з повагою до інших відстоювати особисту позицію,
  • як поводитись відповідально та приймати усвідомлені рішення,
  • як почуватися впевненим в різних ситуаціях і не хвилюватися перед виступами,
  • як себе поводити, щоб поважали і цінували,
  • як зберегти дружні стосунки, коли з тобою не погоджуються,
  • як знайти особисті ресурси, щоб бути успішним та відчувати радість тощо.

Чекаємо підлітків 10-12 років.

Будемо разом створювати настрій успіху та особистих перемог!

 

Aрт-проект «Мистецтво душі»

DSC06078Ці зустрічі незвичайні… Вони відбуваються в атмосфері натхнення і довіри, створюють можливості для вираження власної унікальності та неповторності…

Мета проекту – підвищення рівня усвідомленості учасників, пошук ресурсних станів та створення можливостей для розвитку найкращих особистісних рис.

___________________________________________

Читати далі

 

Проект «Прочитали – презентували»

 DSC04524 1 В межах масштабного проекту «Промені надії» виділився напрямок «Прочитали – презентували». Це творчі групові заняття для дітей з особливостями психічного розвитку.
  Вони проходять що четверга о 14.30. Метою цих зустрічей є створення можливостей для вільного самовираження дітей, вміння легко оперувати інформацією, успішно організовувати спільну діяльність та домовлятися з іншими.
  Під час занять діти знайомляться з різними художніми творами. Це життєві історії, які не лише розважать своїх читачів, але і зможуть навчити їх дружити і радіти, поважати інших, знаходити вихід з різних життєвих ситуацій.
  На заняттях обговорюємо труднощі і переживання, з якими стикаються герої, аналізуємо їхню поведінку і вчинки, уявляємо можливі наслідки різних дій. Такий досвід сприяє мовленнєвому розвитку дітей, розвитку навичок міжособистісного спілкування, аналізу та передбачень, більш усвідомленої поведінки.
  Кульмінацією зустрічі є імпровізована театральна презентація учасниками цієї історії для свої батьків та гостей бібліотеки. Самопрезентація дітей під час виступу розвиває їх творчі здібності, сприяє соціалізації та розвитку навичок самоорганізації.
  Зустріч закінчується загальним обговоренням, обміном вражень і індивідуальними рекомендаціями для кожного учасника.
  Діти навчаються, граючи!

 

 

Проект «Почуємо очима»

 

 

ЖЯ общСпеціаліст Харківської обласної бібліотеки для дітей Олена Шоно склала іспит і отримала Сертифікат про успішну атестацію ЖЯ 1за програмою «Жестова мова. Базовий початковий рівень».
  Запрошуємо людей, які мають вади слуху, ознайомитись з книжними новинками нашої книгозбірні. Тепер ми можемо допомогти вам зорієнтуватись на просторах сучасної літератури та обрати собі книгу для душі. А якщо вам захочеться поспілкуватись або поділитись своїми роздумами про прочитаний твір – ми зможемо Вас почути. Завжди раді новим знайомствам!
  Для довідки: У 2016 році Харківська міська громадська організація інвалідів «Креавіта» при підтримці Департаменту праці та соціальної політики реалізує проект «Почуй мене». Його мета - популяризація жестової мови, навчання широкого кола фахівців альтернативним засобам комунікації і толерантного ставлення до слабочуючих людей.

 

__________________________________________________

 

Проект «Промені надії»

 

Дети-инвалиды 5 укр   На початку травня 2014 року у Харківській обласній бібліотеці для дітей стартував інноваційний проект «Промені надії», учасниками якого стали діти зі зниженим рівнем інтелекту (з синдромом Дауна, ДЦП, аутизмом, затримкою психічного розвитку і різними порушеннями психоневрологічного характеру), а також їхні батьки. Розробкою та реалізацією проекту опікується психолог Ольга Шмат, а співробітники бібліотеки надають їй активну допомогу. 
   Проект є складовою частиною ґрантової заявки бібліотеки, яка здобула перемогу у ІV раунді конкурсу проектів співпраці бібліотек з місцевими громадами програми «Бібліоміст» і передбачає циклове поетапне оволодіння дітьми основ комп’ютерної грамотності і спілкування в мережі Інтернет.  
Кожне заняття покликане реалізувати такі завдання, як розвиток комунікативних умінь, взаємодія із соціумом, мовний розвиток, формування прийнятної моделі поведінки.
Метою проекту є допомога дітям з обмеженими можливостями відчути себе повноцінними особистостями, сприяти їхньому навчанню у звичайних школах і навіть у здобутті вищої освіти.
Одним з головних аспектів такої роботи є проведення індивідуальних занять з дітьми, яка сприяє соціалізації дитини, а також розвитку дрібної моторики, що у свою чергу, впливає на удосконалення навичок мовлення.
Кожна зустріч супроводжується коментарем психолога, який обов’язково розповідає батькам про перебіг заняття, відповідає на запитання, консультує, акцентує на що слід звернути увагу, задає домашні завдання, рекомендує корисну літературу для читання.

Комментарии  

 
# Jacquie 19.05.2023 14:58
я сьогодні серфив в Інтернеті більше трьох годин, але
жодної цікавої статті, подібної до
вашої, я так і не знайшов.
А це досить цінно для мене. На мій
погляд, якщо всі веб-майстри та блогери будуть створювати хороший контент, як
і ви, internet буде набагато кориснішим, ніж будь-коли раніше.

Тому я не зміг утриматись від коментарю.

Чудово написано!

my webpage :: https://b-styles.xyz/: https://b-styles.xyz/iak-vidrostiti-chybchik
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать