arch

Бібліовісті

Тренінгове заняття «Мандрівка в країну емоцій»

 

111 липня відбулося чергове, друге заняття групи «Альтернативний Арт-клуб». Ми присвятили його двом важливим емоціям – радість та злість. Граючі, дітлахи та дорослі пересувалися, як маленькі кошеня, які радіють, а потім як засмучені. Кожен створював малюнок власної радості, а потім учасники групи зробили спільний колективний малюнок.

 

2

Мета: розвиток емоційної сфери. 
• формувати у дітей почуття єдності, спільності, доброзичливих міжособистісних стосунків.
• виховувати повагу, доброзичливість. 
• підвищувати самооцінку дітей. 
• забезпечити психологічний комфорт і налаштувати дітей на позитивний настрій.
 
• виховувати привітність. 
• формування адекватного самовираження гніву.
• розширювати уявлення про емоції, їх назвах і описі; 
• розвивати здатність розуміти, усвідомлювати свої і чужі емоції, правильно їх оцінювати і повноцінно переживати; уяву, пам'ять, сприйняття, зв'язне мовлення.
 
3
Завдання:
• закріпити вміння впізнавати та виражати емоції (радості, злості), емоційні стани в міміці;
• розвивати саморегуляцію вихованців (саморегуляція – свідоме управління своїми переживаннями, та їх зміною);
• створити комфортний психологічний клімат в групі, бадьорий та радісний настрій; 
• формувати позитивне ставлення до оточуючих, збалансованість емоцій;
• вправляти в умінні підтримувати бесіду, приймати участь в колективній розмові.
4
 
 
 
 

 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Вверх