Профорієнтаційне заняття під час виробничої практики
Профорієнтаційне заняття студентів Харківського вищого коледжу мистецтв із психологом бібліотеки відбулось 25 січня 2018 рокую. Це заняття пройшло відповідно до програми виробничо-професійної практики учбового закладу.
Ознайомлення майбутніх фахівців із структурою проведення профорієнтаційної роботи, з психологічними техніками, визначення індивідуальних особливостей для вибору подальшої спеціальності – основна мета цього заняття.
_________________________________________
Студенти розглянули план-карту вибору професії та порівняли запропоновані кроки із власним досвідом. Проаналізували, що вже вдалося зробити успішно, наскільки ці дії були корисними, а в яких сферах ще залишились відкриті питання, які здебільшого пов’язані з індивідуальними особливостями, здібностями, особистісними передумовами до опанування певного виду діяльності.
Молоді фахівці пройшли психологічні тести, ознайомились із системою глобального планування життя згідно піраміди Франкліна, склали особистий професійний план і найголовніше – визначили перші практичні кроки на шляху до самореалізації.
Натхненні, з чітко визначеними професійними орієнтирами, студенти готові старанно працювати над успіхом у своїх справах. До того ж, вони й інших можуть навчити, як з більшою впевненістю зробити один з важливих життєвих виборів – вибір професії.